-->

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

مبيعات هاتف انفيكس هوت 2 تخطت ال150 الف فى بداية نزوله بالأسواق

فى الساعات الاولى من نزول هاتف انفيكس هوت 2 بلغت مبيعاته 5000 وحدة وبعد شهرين من نزول هاتف infinix hot 2 او المعروف بنظام اندرويد وان بلغت مبيعاته 157 الف وحدة وهذا التقرير فى نيجريا و70 % من هذه المبيعات تم اون لاين من خلال مواقع التسوق كامازون وغيرها ،


حجم مبيعات هاتف انفيكس هوت 2 , sells of infinix hot 2
 و30 % من حجم هذه المبيعات تم فى الاسواق التجارية العادية وهذا يرجع لمميزاته العديدة والتى يمكنكم الإطلاع عليها من هنا  بالإضافة إلى رخص سعره فهو يناسب فئة عريضة من المستخدمين  ،
ونحن فى إنتظار احصائيات اخرى عن حجم مؤشرات هذا الهاتف المميز .


الخبر مترجم من هذا الموقع

  1. انا جهازي x55 hot not قفل تماما ومو عايز يفتح ووصلته بجهاز الكمبيوتر بيعطيني رساله في مشكله MTP USB DEVIC DRAVER مالحل؟

    ردحذف
  2. لو سمحت انا جهازي هوت 3 عايزه اعمل لرقم حظر اعمله ازاي

    ردحذف
  3. لو سمحت انا جهازي هوت 3 عايزه اعمل لرقم حظر اعمله ازاي

    ردحذف
  4. لو سمحت انا جهازي infinix hot not x551 مش راضي يحمل حجات كتير من علي جوجل بلاي ‘ بيجمل حجات معينه بس ‘ والباقي بيقولي فشل

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. انا تلفوني هوت نوت ومش بيشغل بي دي إف
    وانا عايز انزل كتب اعمل ايه

    ردحذف
  7. انا تلفوني هوت2 التاتش فى جزءمن الشاشة لا يغمل

    ردحذف
  8. انا معايا هاتق هوت 4 لسة جايبة من يومين لما حد يرن عليا مش بيديني نغمة هزاز فقط عملت ضبط للاعدادات الاوضاع اكتر من مرة نفس المشكلة بردة

    ردحذف
  9. عاوز الغي الرد التلقائي ومش عارف الغية منين تعبت من كتر البحث ف الاعدادات والضبط ومش لاقيه موبايل هوت 3 x554 ارجو المساعدة

    ردحذف
  10. نسيت البسورد بتاع البصمه الرجاء الافاده

    ردحذف
  11. انا في مشكله اللون مش بيقراء خط الزيت وفرمتو كزه مره وبردك مش بيشتغل zd3 , 552ايه الحل لو سمحت

    ردحذف
  12. نا في مشكله خط النت مش بيقراء خط النت لي انفكسx552زد 3 وفرمتو كزه مره وبردك مش بيشتغل zd3 , 552ايه الحل لو سمحت

    ردحذف
  13. انا جهازي هوت3البطارية بتفصل بسرعة كبيرة ما الحل

    ردحذف
  14. اولا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو سمحت من فضلك كونت عاوز اعرف دلوقتى فى مشكله عندى دلوقتى انا معايا فون infinix hot x510 بس الصينى دلوقتى كان شغال وزى الفل مره واحده كدا كان عاوز يتشحن وبعدين فصل شحن سيبته ع الشحن وصيحت من النوم لقيته مش راضى يشتغل خالص عمال يحيب كلمه infinix بس ويفصل تانى عملتله سوفت وبردك مش راضى يفتح وفى نفس المشكله دى اروجو الرد بعد اذنك وشكرا

    ردحذف
  15. انا معايا انفينكس هوتx510البرامج طالبه تحديث اجي احدث يجي السهم بتاع التحميل ويفصل مش راضي يحمل خالص رجاء الافاده

    ردحذف
  16. أنا معايا هوت اس كل ما اشحنو البطاريه تفضي في دقيقه و مش راضي يفتح دلوقتي خالص اعمل ايه

    ردحذف
  17. لو سمحت انا معايا اسمارت ومن ساعت مجبته ومش عايز يفتح الاسماء ودلوقتي الرسايل مش بتوصل ع الفون حد يقولي اعمل فيه اي

    ردحذف
  18. التليفون بيسخن إثناء النت أو ألعاب إيه الحل ولا دي غيب في الجهاز

    ردحذف

التعليقات